Kondicijski treninzi

KONDICIJSKI TRENINZI

Gubitak tjelesne težine uz vježbanje nije jednostavan niti lagan zadatak. Većina nas mora naći partnera, čekati određeni datum u mjesecu kada, zašto, kako, što i gdje da počne trenirati. I to su samo neki od razloga s kojim se pokušavamo zadovoljiti kako bismo odgodili jednu od najbitnijih i za naš život najzdravijih navika a to je – TJELESNA AKTIVNOST.

Zadatak naših kineziologa / sportskih trenera je da Vas podsjete na urođenu istinu koju ste po putu zaboravili a to je da je kretnja naš život i da je zabavna. Potiče Vas, osnažuje i čini Vas sretnima.

Osmišljavamo najbolju strategiju i izrađujemo plan vježbanja koji će Vas u određenom vremenskom roku dovesti do željenog cilja. Motivirati ćemo Vas da na treninzima date svoj maksimum, a najvažnije, pomoći ćemo Vam da zavolite vježbanje i da uz pravilnu prehranu, postane neizostavan dio Vaše svakodnevnice, a ne samo prolazna faza.

Ono što većina zna ali ipak ponavljamo, jest da prekomjernu tjelesnu težinu često prati čitav niz bolesti i tegoba poput visokog krvnog tlaka, dijabetesa, povišenih masnoća, problema sa srcem, štitnjačom, kralježnicom i zglobovima, zastoja rada limfe, depresije i tjeskobe te još mnogih drugih.

Sve to uzimamo u obzir prilikom izrade programa treninga koji se izvodi na principu „jedan na jedan“ ili u maloj grupi do četiri osobe. Vježbanje i pravilna prehrana su dva najkorisnija načina borbe koji služe prvenstveno kao prevencija od navedenih bolesti i tegoba, a ukoliko već patite od nečega što smo naveli mogu Vam u velikoj mjeri pomoći da se ta stanja drže pod kontolom, dok se određene tegobe mogu povući u potpunosti.

10 RAZLOGA ZAŠTO VJEŽBATI:
1.    Lakše ćete doći do željene težine i istu održavati pod kontrolom.
2.    Podići ćete razinu pozitivne energije i smanjiti količinu nagomilanog stresai percepcije istog.
3.    Bolje ćete spavati.
4.    Vježbanje može biti zabavno unatoč naporu koji ćete ulagati u svaki trening.
5.    Jačate svoj karakter i podižete svoje samopouzdanje.
6.    Spriječiti ćete različite tegobe uzrokovane prekomjernom tjelesnom težinom i nedovoljnim kretanjem.
7.    Upoznati ćete ljude koji imaju isti cilj kao i Vi, što Vam daje podršku i socijalnu komponentu.
8.    Vježbanje Vas uči samodisciplini, toleranciji, razvija pozitivno razmišljanje i čini Vas zadovoljnijima.
9.    Mijenjanjem percepcije o sebi, utjecat ćete i na druge oko sebe i najvjerojatnije pomoći nekome.
10.    Povećat ćete unos vode u tijelo i poboljšati izmjenu tvari u organizmu.

No Comments