PREHRANA

Prehrana – obratili smo pozornost i na prehranu. Pacijent je dužan voditi svoj dnevnik prehrane na tjednoj bazi. Osim individualne izrade plana prehrane, od strane nutricionista, preporučamo Eurodiet metodu mršavljenja, koja se oslanja na prehranu zdravim namirnicama bez štetnih kemijskih supstanci i bez posljedica na zdravlje pacijenata koji se njome služe i uz nju se brzo ostaje bez viška masnog tkiva.
Ovu  metodu osmislila je grupa liječnika u jednoj od prvih kompanija koja je istraživala mogućnosti da se pomogne u tretmanu pretilih pacijenata, Protein System SA. Eurodiet je sustav prehrane i životnih navika u kojem se gube suvišni kilogrami, a sve to uz uživanje u hrani, bez  gladovanja.
U posljednjih se 25 godina primjenjuje u zapadnoeuropskim državama i SAD-u uz velike uspjehe zahvaljujući prehrani koja se bazira na proteinima. Udio proteina u proizvodima doseže 70 posto, dok je količina ugljikohidrata i masti svedena na minimum i njihovim korištenjem organizam se potiče da energiju dobiva iz viška masnog tkiva.
Eurodiet proizvodi su izbalansirani tzv. mikronutrijentima vitaminima, mineralima i omega 3 masnim kiselinama, čime se sprječava njihovo gubljenje tijekom dijete. Tijekom ovog programa važno je da se pije jedna i pol do dvije litre vode dnevno i poveća unos povrća u organizam kako bi se poboljšala probava. Prehrana je idealna za pacijente koji moraju osnažiti imunitet koji je oslabljen uslijed nepravilne ili neuravnotežene prehrane, koja uzrokuje velike količine masnog tkiva i nepravilan rad organa. Rezultati dijete mogu se osjetiti u kratkom vremenskom roku, bez da se naruši zdravlje pojedinca.


Eurodiet metoda sastoji se od četiri faze:

 

Prva faza traje najmanje 2, a najviše 4 tjedna. U njoj se koristi proteinska prehrana bazirana na proteinima visoke biološke vrijednosti koji štite mišiće, kosti i srce od oštećenja tijekom intenzivnog gladovanja. Uz njih su pridodani vitamini, minerali i polinezasićene masne kiseline. Čitavo vrijeme tijekom korištenja Eurodiet proizvoda čovjek osjeća potpunu sitost.

Druga faza traje između 4 i 8 tjedana, a oslanja se na selektivniju prehranu što znači da se upotpunjuje s dva obroka povrća i jednim proteinskim obrokom (krto meso, jaja, riba) koji se, uz Eurodiet obroke, samostalno pripremaju.

trećoj progresivnoj fazi, u obroke se postupno uvodi hrana s više ugljikohidrata. U toj fazi zbog toga se mora početi i redovito vježbati.

U posljednoj četvrtoj fazi, fokus je na uravnoteženoj prehrani, uz povećanje stupnja vježbanja i u količini i u intenzitetu, a sve s ciljem da se očuva postignuta tjelesna težina.

Eurodiet nije samo metoda gubitka suvišnih tjelesnih kilograma, već njome pokušavamo promijeniti svijest o dosadašnjem načinu prehrane u svrhu kvalitetnijeg načina života.

No Comments