Medicina rada dio je medicinske djelatnosti koja se bavi specifičnom zdravstvenom zaštitom. Djelatnost medicine rada uključuje dijagnostiku i ocjenu zdravstvene sposobnosti za rad. Cilj joj je očuvanje zdravlja, sprječavanje ozljeda na radu, profesionalnih bolesti i invalidnosti. Zaposlenici u Ustanovi za zdravstvenu skrb Medikol – Medicina rada imaju sve potrebne licence i dopusnice za obavljanje zdravstvenih pregleda. Medicina rada djeluje u okviru Ustanove za zdravstvenu skrb Medikol u Zagrebu i Čakovcu.
Zagreb, Dragutina Mandla 7
Radno vrijeme
Ponedjeljak – Petak: 08:00 – 19:00
Radno vrijeme Medicine rada
Ponedjeljak – Petak: 07:00 – 15:00
Kontakt podaci
Adresa: Dragutina Mandla 7, 10000 Zagreb
Tel: +385 1 6397 355
Tel: +385 1 6397 357
Email: [email protected]
Politika kvalitete
Osigurati najkvalitetniju medicinsku uslugu te pružiti brigu, vrijeme i razumijevanje korisniku usluge, uz stručno, visoko educirano, brižno i susretljivo osoblje.
Nastaviti sa stabilnim, zdravim rastom naše zdravstvene ustanove i djelatnosti medicine rada koja je u njoj, pružajući našim klijentima vrhunsku uslugu na najnovijim uređajima visoke kvalitete.
- Kvalitetom pružene usluge u potpunosti ispuniti potrebe i očekivanja korisnika
- Kontinuirano implementirati nove zakonske okvire
- Poslovati pozitivno i stabilno
- Poštovati ugovoreno
- Zadovoljiti interese poslodavaca i korisnika
- Proširiti postojeće poslovanje na nova tržišta
- Postizati puno zadovoljstva korisnika naših usluga uz održavanje pozitivnog mišljenja javnosti
- Razviti svijest zaposlenika da opstanak, razvoj i profitabilnost Ustanova MEDIKOL zavisi od pojedinačnog doprinosa svih zaposlenika
- Kontinuirano poboljšavati nivo znanja, stručne osposobljenosti i kvalifikacija zaposlenika
- Provoditi poslovne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima, normom ISO 9001:2015 i pozitivnom poslovnom praksom
- Kontinuirano poboljšavati sustav upravljanja kvalitetom
- Planirati, rukovoditi, mjeriti i analizirati efikasnost svih ključnih aktivnosti kako bi kvaliteta naših usluga bila pravilo, a ne slučajnost
- Pažljivo birati kvalitetne renomirane dobavljače
- Imati korektan međusobni partnerski odnos sa dobavljačima i društvenom zajednicom u kojoj djelujemo
- Realizirati postavljene godišnje planove i ciljeve
Poštujući navedeno trajnim iznalaženjem različitih mogućnosti za poboljšanja želimo postići zadovoljstvo u realizaciji sve većih i istančanijih zahtjeva naših korisnika. Odlučnost da u tomu uspijemo usmjerena je od svih naših zaposlenika prema korisnicima što je sastavni dio naše Politike, misije i vizije Ustanove za zdravstvenu skrb Medikol.